Keskiviikkokerho

Keskiviikkokerhon tarkoituksena on tarjota vertaistukea, rentoa yhdessäoloa ja virkistystä  jäsenillemme. Kausi alkaa syyskuussa ja loppuu toukokuussa.

Kerho kokoontuu yleensä kerran kuukaudessa joka kuukauden toisena keskiviikkona klo 12.00–14.00, ellei toisin ilmoiteta. Kokoontumiset kannattaa tarkistaa nettisivun tapahtumakalenterista!

Kerhossa on vaihtelevaa ja monipuolista toimintaa; laulamme yhteislauluja, pelaamme bingoa, Skipboa ja muita mahdollisia pelejä ja välillä askartelemme myös! Pyrimme tekemään jonkun kivan retken tai käymme kerran vuodessa yhdessä, vaikka lounaalla. Päätetään yhdessä mitä kivaa keksitään!

Perinteisesti aloitamme ja lopetamme kauden grillipäivällä Markkulassa. Sateen sattuessa voimme grillata sisällä! Joulun tienoilla pyrimme viettämään myös pikkujoulut!

Lisätietoa löytyy

Tervetuloa mukaan!

Tarkempia tietoja ja ilmoittautumiset:

Riitta Seppänen puh. 040-7508290
riittahelena.seppanen(ät)hotmail.com