KERHOT

Yhdistyksessä pääset osallistumaan monenlaiseen kerhotoimintaan.

Kerhot järjestävät monenlaisia tapahtumia, esimerkiksi myyjäisiä, taidenäyttelyjä, retkiä ja kilpailuja.

Jokin kerhoista hoitaa kuukausittaisen Jäsenillan järjestelyt.

Lisää tietoja löydät vasemman reunan linkeistä.

ASKARTELUKERHO

Askartelukerho kokoontuu TORSTAISIN klo 12.00-14.00 Markkulassa (Vanha Kuninkaalantie 5). Kerhossa tehdään erilaisia käsitöitä ja askarteluja sekä kerho järjestää eilaisia teemailtoja. Käsitöitä, leivonnaisia ja erilaisia puutöitä myydään kaksi kertaa vuodessa järjestettävissä myyjäisissä. Kerho järjestää myös mahdollisuuksien mukaan kerran vuodessa ideanhakuretken.

Askartelukerho etsii uutta vetäjää! Kysy lisää toimistolta!

HENGELLINEN PIIRI

Hengellinen piiri kokoontuu kerran kuussa Markkulassa. Hengellinen piiri toimii yhteistyössä mm. Tikkurilan seurakunnan kanssa. Toimikunta järjestää mm. retkiä ja tutustumiskäyntejä eri seurakuntiin.

KUVATAIDEKERHO

Kuvataidekerho etsii uutta vetäjää. Kysy lisää toimistolta!

LÄNSI-VANTAAN JAOSTO

Kerho kokoontuu MYYRINKODISSA (Ruukkukuja 5, 01600 Vantaa) kuukauden ensimmäinen tiistai klo 16:15.

MATKAILU- JA RETKEILYTOIMIKUNTA

Toimikunta järjestää matkoja ja retkiä esimerkiksi mielenkiintoisiin matkailukohteisiin, teatteri- ja musiikkiesityksiin jne.

NAISRYHMÄ

Naisryhmä on tarkoitettu kaikenikäisille yhdistyksen naisjäsenille.

URHEILUTOIMIKUNTA

Yhdistys toimii myös urheiluseurana, jossa harrastetaan kilpa- ja kuntourheilua sekä otetaan osaa myös valtakunnallisiin urheilutapahtumiin. Yhdistys on Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry:n jäsenyhdistys.
Lajeina mm. istumalentopallo ja boccia. Kuntoliikunnassa harrastetaan mm. ohjattua vesi- ja salijumppaa yhteistyössä Vantaan kaupungin liikuntatoimen kanssa.

MUUT TOIMINTARYHMÄT

Yhdistyksen toiminnan pyörittämiseen tarvitaan tietysti paljon muitakin porukoita. Esimerkiksi
- Lehtitoimikunta toimittaa INVAVIESTI-lehtiä ja VANIN Viestejä
- Leivontaryhmä eli Pullan paistajat pitävät meidät tyytyväisenä tuottamalla herkullisia leivonnaisia
- Talotoimikunnan Talkkarit huolehtivat Markkulan kunnossa pysymisestä.
- Viestintätoimikunta huolehtii näiden nettisivujen ja Facebookimme ajan tasaisuudesta ja muusta tietojen välittymisestä.

KERHOJEN VETÄJÄT

Kaikki nämä edellä kuvatut ryhmät toimivat innokkaiden kerhojen vetäjien voimalla.
Ja tietysti varavetäjien ja kaikkien mukana puuhaavien vankalla tuella.

Haluatko yhdeksi kerhon vetäjäksi tai varavetäjäksi? Tai muuten vain mukaan yhteisön riemuihin? Pirauta Toimistoon ja kerro!