Yhdenvertaisuutta toimintavälineillä -aamukahvit

4.3.2024

Vantaan kaupunki järjestää tänä vuonna yhteistyössä Malikkeen (Kehitysvammaisten tukiliitto ry) kanssa virtuaalisia Yhdenvertaisuutta toimintavälineillä -aamukahveja. Aamukahveilla keskustellaan jokaisen kuntalaisen mahdollisuuksista osallistua ja siitä, miten saada lisää liikunnan apuvälineitä kaikkien vantaalaisten käyttöön.

Aamukahvien tarkoitus on edistää lainattavien liikunnan apu- ja toimintavälineiden (esim. maastopyörätuolit, hiihto- ja luistelukelkat, erilaiset pyörät) hankkimista kuntaan. Kokoamme kolme (3) kertaa vuoden 2024 aikana kuntalaiset, päättäjät, viranhaltijat sekä apu- ja toimintavälineiden käyttäjät yhteisen suunnittelun äärelle. Lisätietoja tilaisuuksista löytyy tapahtumakalenterista.  sekä liitteenä olevasta Aamukahvit2024 mainoksesta!

Ensimmäiset aamukahvit järjestetään Teamsissa 15.3.2024 klo 9-10.30. Tässä Teams-linkki tilaisuuteen.  Lämpimästi tervetuloa mukaan!