Etsitään jäsentä SAUNADIALOGIt-TUTKIMUKSEEN TORSTAILLE 21.3. !

18.3.2024

Mukaan Saunadialogit-tutkimukseen? Etsitään kiireellisesti osallistujaa torstaille

Väitöskirjatutkija Anna Talasniemi (taidekasvatus, Jyväskylän yliopisto) etsii yhtä lisäosallistujaa tämän viikon torstaina (21.3.) iltapäivällä klo 15 alkaen järjestettävään saunadialogiin. Saunadialogi on ohjattu keskustelutilaisuus saunassa ja vilvoittelutilassa, johon on yhdistetty myös perinnesaunotusta eli vihdontaa ja laulamista. Tämän viikon tilaisuus järjestetään Invalidiliiton esteettömässä saunassa Ruskeasuolla.

Keskustelu nauhoitetaan ja se arkistoidaan myöhemmin Suomalaisen Kirjallisuuden Seuraan arkistoon. Osallistua voi omalla nimellä tai nimimerkillä.  Jos olet kiinnostunut, ole yhteydessä Annaan mahdollisimman pian. Anna myös kertoo mieluusti lisää, jos joku askarruttaa. Yhteystiedot: 041 437 6976, anna.k.talasniemi@student.jyu.fi

Tutkimuksen ja siihen kytkeytyvän toiminnan kautta tutkija ja tutkimukseen osallistuvat ovat mukana kehittämässä yhdenvertaista, syrjimätöntä sekä toiminnassaan kaikki mukaan ottavaa sekä muilla tavoin kestävää saunakulttuuria, tulevaisuusperintöä ja kulttuuriperintötyötä. Tavoitteena on lisätä ymmärrystä saunomisen kulttuuriperinnöstä ja siihen liittyvistä muutostoiveista ja -tarpeista.