Pikseli-virtuaalipelipaikka

HALUATKO PELATA VIRTUAALIPELEJÄ?

Kävin 03.02.2017 tutustumassa Flamingossa sijaitsevaan uuteen VIRTUAALIPELIPAIKKAAN PIKSELIin.
Tavoitteenani on järjestää virtuaalipelitapahtumia sekä jäsenillemme että niille vammaisille, jotka eivät VIELÄ ole jäseniämme.

Jos saamme Invalidiliiton rahoituksen, niin tapahtumat toteutuvat ja pääsemme avustajien tai perheenjäsenten kanssa (kukin voi ottaa 1-2 avustajaa/perheen jäsentä/kaveria mukaan) kokeilemaan esimerkiksi miltä näyttää Mount Everestin rinteillä tai koralliriutan luona meren pohjassa.

Tässä tietoa pelipaikasta:

UUTTA FLAMINGOSSA: Pikseli Arcade virtuaalipuisto

Pikseli on Pohjoismaiden ensimmäinen virtuaalipuisto. Upeiden pelien ja lyhytelokuvien kirjo vie sinut maailman ympäri, vuorille ja avaruuteen. Koe mitä olet aina halunnut – elämykset ja seikkailut odottavat virtuaalitodellisuudessa!

Pikseli on viihdekeskus Flamingon toisessa kerroksessa. Pikselissä on neljätoista pelitilaa, joissa voit seikkailla, pelata ja katsella elokuvia yksin tai yhdessä ystäviesi kanssa. Mukaansatempaavat tarinat, kauniit grafiikat ja huippulaadukas teknologia takaavat elämyksen, jollaista et ole ennen kokenut.

Avoinna

ma-to klo 10.00-21.00