Jäsenilta 15.02.2017

Hengellisen piirin järjestämä jäsenilta

Markkulassa vietettiin jäseniltaa 15.2.2017, jonka järjestäjänä oli hengellinen piiri.  Tikkurilan seurakunnasta saimme mukaan oikein mukavan papin Johanna Jakosen. Tilaisuuteen tuli jäseniä alun toistakymmentä ja aloitimme sen juoden kahvia tai teetä jäseniemme leipomien tosi hyvien pullien kera.

Johannan johdolla lauloimme alkuvirren ja hän piti sen jälkeen hartauden, jonka aiheena oli ystävyys. Ystävänpäivää vietettiin edellisenä päivänä, joten aihe oli hyvin ajankohtainen.  Johanna toi mukanaan käytöstä poistettuja virsikirjoja - parempi kuntoisia, kuin meillä oli ennestään. Lauloimme jäsenten esittämiä toivevirsiä ja väillä pidettiin tietokilpailu, jonka aiheena olivat kirkollinen toiminta ja raamatun tunteminen. Eniten oikeita vastauksia saaneet saivat pienen palkinnon.

Ennen kotiin lähtöämme veisasimme vielä muutaman virren. Johanna oli monistanut yhden virsikirjan uusimmista virsistä, jonka sitten opettelimme yhdessä.

Aune Menna 25.02.2017